У доповіді, опублікованій у липні 2021 року Європейським центром профілактики та контролю захворювань (ECDC), представлена оновлена інформація про передачу захворювання в рамках пандемії COVID-19 і рекомендації щодо забезпечення безпечних і здорових умов в школах на 2021/2022 навчальний рік.
Згідно зі звітом, закриття шкіл не дає бажаного ефекту, якщо воно не проводиться разом із адекватними заходами охорони здоров'я і безпеки для стримування поширення пандемії.
Центр ECDC також підкреслює серйозні негативні наслідки тривалого закриття шкіл для вчителів і учнів. Серед побічних наслідків слід зазначити психологічний стрес, втрату мотивації, підвищений ризик відсіву зі школи, збільшення екранного часу і зниження фізичної активності. Крім того, збільшення робочого навантаження і відсутність обладнання та можливості підключення до мережі Інтернет вплинули не тільки на результати викладання і навчання, а й на психічне здоров'я вчителів і учнів.
Що стосується впливу закриття шкіл на освіту, в звіті наголошується, що якість і ефективність дистанційного навчання є значно нижчою, ніж очного. Це сприяє збільшенню розриву в навчанні між учнями і посилює непропорційно високий вплив пандемії на вразливі верстви населення.
ECDC попереджає, що майбутній 2021/2022 навчальний рік вимагає підвищеної обережності у зв'язку з появою нового штаму COVID-19 - Дельта.
...
Читати далі »